Wyposażenie kościoła, gdy znajdował się jeszcze w Łętowni, liczyło trzy ołtarze. Świątynia najprawdopodobniej została zakupiona do Krzeczowa wraz z ważniejszymi elementami wystroju.
Znajdująca się w ołtarzu figura Najświętszego Serca Jezusa ufundowana została w 1923 roku, następnie w latach czterdziestych wykonano zasuwę z przedstawieniem św. Andrzeja Boboli, namalowanym przez Andrzeja Tomczyka.
Ołtarz architektoniczny, jednokondygnacyjny, jednoosiowy ze zwieńczeniem. Ołtarz jest prostopadłościenny, z drewnianą mensą. Retabulum osadzone jest na niewysokim, zryzalitowanym cokole. Część środkową nastawy ujmuje para kolumn o korynckich kapitelach, ustawionych na tle zdwojonych pilastrów. Podpory wspierają wyłamujące się ponad nimi belkowanie przerwane w partii architrawu i fryzu. Część środkowa zaaranżowana jest w formie trójbocznej niszy o wykroju zamkniętym łukiem półkolistym, ujętej prostokątną płyciną. Zamknięte trójkątnie zwieńczenie ujęte jest parą pilastrów wspierających gzyms wieńczący. Dodatkowo po bokach znajduje się para niewysokich cokolików oraz przerwany, wklęsły przyczółek o fantazyjnym wykroju. Środkowa płycina antepedium zdobiona jest polichromowanym monogramem chrystologicznym, płyciny po bokach różanymi krzewami. W partii fryzu retabulum oraz na cokolikach w zwieńczeniu są motywy rozet. Szczyt zwieńczenia jest w formie ażurowego ornamentu stylizowanej wici roślinnej, po bokach para płomienistych wazonów. W niszy części środkowej retabulum jest figura Najświętszego Serca Jezusa, w zwieńczeniu obraz w kształcie stojącego prostokąta zamkniętego nadwieszonym łukiem odcinkowym, ujęty profilowaną, złoconą ramą, zawiera wizerunek św. Małgorzaty. Na cokolikach ujmujących zwieńczenie usytuowana jest para figur siedzących aniołków.
Struktura ołtarza jest marmoryzowana w odcieniach kremu, beżów i zieleni, detal architektoniczny oraz ornamentyka są złocone.
Struktura ołtarzy bocznych swą stylistyką nawiązuje do form ołtarza głównego, datowanego na okres około 1700 roku, co sprawia, iż stanowią one jednolity zespół wyposażenia świątyni. Pewne detale jednak, jak forma przerwanego przyczółka, nasuwają przypuszczenia, iż struktura ołtarzy w XIX lub na początku XX wieku została częściowo przekształcona w ramach pewnych prac remontowych. Elementem pierwotnym ołtarza natomiast wydaje się być osiemnastowieczny obraz z przedstawieniem św. Małgorzaty znajdujący się w zwieńczeniu.
Bardzo dobry.
Cisowski Bartłomiej, Duda Marta, Wawrzak Paulina, Szlak Architektury Drewnianej, Kraków 2005, s. 211-212.
Katalog Zabytków Sztuki w Polsce, województwo krakowskie, (red.) Szablowski Jerzy, t. 1, Warszawa 1953, s. 270.
Para ołtarzy bocznych w kościele parafialnym w Krzeczowie pod względem stylowym stanowi pewne nawiązanie do ołtarza głównego.
Paulina Chełmecka, "Ołtarz boczny prawy", [w:] "Sakralne Dziedzictwo Małopolski", 2025, źródło: https://sdm.upjp2.edu.pl/dziela/oltarz-boczny-prawy-8