Chór muzyczny w obecnej formie został wykonany w połowie XVIII wieku, jednakże same malowidła mogły powstać wcześniej. Chór muzyczny po raz ostatni poddany był konserwacji w latach 2000-2001.
Balustrada chóru muzycznego dziewięcioosiowa, jednokondygnacyjna, od spodu z podwieszonym lambrekinem, na osi środkowej wypukła. Osie flankowane kolumienkami ustawionymi na cokołach, które podtrzymują imposty ustawione pod kątem, wyłamujące profilowany gzyms balustrady. Trzony kolumienek malowane na czarno, kapitele stylizowane na korynckie, złocone. W każdej osi umieszczona płycina w kształcie stojącego prostokąta zamknięta łukiem nadwieszonym. Kolejno od lewej strony malowane w płycinach obrazy: aniołek grający na trąbce, aniołek grający na bębnach, ponownie aniołek grający na trąbce i aniołek grający na skrzypach. Na środku osi płycina w kształcie stojącego prostokąta zamknięta trójkątnie o wyłamanym zwieńczeniu, w polu przedstawienie króla Dawida grającego na harfie. U góry banderola z napisem „LAUDATE DOMINUM IN CITHARA”. Po drugiej stronie balustrady, kolejno od lewej: aniołek grający na wiolonczeli, aniołek grający na trąbce, aniołek grający na flecie i aniołek grający na mandolinie. Wszystkie postacie ukazane na jasnobłękitnym tle, na chmurze białych obłoków. Anioły półnagie, ubrane w czerwone szaty. Struktura balustrady marmoryzowana na biało z niebieskimi przetarciami, detale złocone i malowane na czarno.
Balustrada chóru muzycznego została wykonana na przełomie XVII i XVIII wieku. Przedstawia koncert anielski oraz króla Dawida grającego na harfie.
Maia Działo, "Balustrada chóru muzycznego", [w:] "Sakralne Dziedzictwo Małopolski", 2023, źródło: https://sdm.upjp2.edu.pl/dziela/balustrada-choru-muzycznego